tirsdag 24. mars 2015

Følte meg litt som sons of anarchy

Føler meg litt som MC-gjengen sons of anarchy. Der de blir skadet av kuler og kollisjoner på motorsykkel, smakte jeg asfalt med trøsykkelen.

En snarvei utfor en kant gir ikke som planlagt, når dekket fremme vridde seg av felgen og på fagspråk "rapte" ut luften. I det minste fikk jeg øvd meg på supermanntrikset - å fly, men jeg klarte ikke å fly så langt. Fritt fall mot asfalt, ca 1,5 meter. Albuen og hendene tok i mot, men glemte ikke å inkludere kneet.

Jeg skal ikke skjule at det var flaut og vondt. Men i det minste har jeg lært å ikke kjøpe hansker uten forsterkning.

Hendelsen har fått meg til å lure på hvorfor det alltid gjør mest vondt der det er minst synlig. Et åpent sår gjør alltid mindre vondt enn der du har litt hud igjen. Har noen en god forklaring?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar